Transport

Gasirea

Gasirea unui mijloc de transport este sarcina cumparatorului.

Unic Rotarex® poate intermedia gratuit, in numele dumneavoastra, gasirea mijlocului de transport adecvat comenzii.

Dupa ce primim oferte, vi le trimitem si daca veti considera ca pretul e corect, faceti comanda.

Gasire mijloc transport

Comanda

Transport la hale metalice zincate - comanda

Comanda de transport si plata sunt atributiile cumparatorului. 

Negociati direct cu transportatorul costurile si conditiile de transport.

Pentru ca transportatorul are nevoie de delegatie de ridicare a marfii, va trebui sa-i transmiteti codul de bare sau codul numeric cu care se prezinta la noi pentru identificare.

Acest cod tine loc de delegatie de ridicare a marfii, va usureaza munca si este usor de transmis catre expeditori sau transportatori.

Incarcarea

Incarcarea structurilor in mijloacele de transport este sarcina noastra.

Incarcarea se face vrac, amestecand elementele intre ele in asa fel incat sa permita o cat mai buna amplasare si compactare. 

Nu exista posibilitati de paletare decat pentru comenzi mici. 

Pentru ca structura coletata este destul de alunecoasa, suntem obligati sa asezam marfa in camion cat mai bine pentru a nu se produce decolari sau deplasari in timpul transportului.

Transport - Camion incarcat cu structuri metalice usoare
Lista de coletaj
Lista de coletaj

Lista de coletaj este documentul prin care predam marfa catre transportator si in baza careia receptionati marfa de la transportator.

Pe fiecare eticheta exista numarul pozitiei din lista de coletaj, pentru usoara identificare la descarcare.

Lista se intocmeste prin scanarea coletelor la incarcare si se semneaza de catre transportator si participanti, apoi o scanam si o trimitem pe email catre dumneavoastra. 

Lista originala ramane la transportator si se preda clientului la descarcarea marfii.

La sfarsitul listei de coletaj, gasiti instructiuni generale de manipulare, receptie, depozitare si protectie a muncii. Va recomandam sa cititi aceste instructiuni dupa ce le primiti pe email, pentru a sti ce sa faceti cand ajunge transportul.

CMR-ul

CMR-ul sau scrisoarea de trasura este un acord international privind contractele de transport rutier. CMR-ul reglementeaza derularea comenzilor si raspunderea in caz de intarziere, pierdere sau deteriorare a marfii transportate. Aceasta se intocmeste la livrare si se preda transportatorului. La receptia marfii, clientul trebuie sa semneze CMR-ul, astfel fiind facuta dovada livrarii. 

CMR-ul
Instiintarea
Transport structuri metalice - Instiintare livrare

Instiintarea livrarii o veti primi pe email de indata ce masina cu marfa dumneavoastra a plecat de la noi. Aceasta instiintare contine documentele aferente livrarii, lista de coletaj si CMR-ul, poze din timpul incarcarii si datele soferului care va face livrarea, astfel incat sa aveti toate informatiile necesare referitoare la livrare.